Dags för återkomst

Har funderat ett tag på om jag känner mig redo att blogga igen. Har väl startat en sådär 20 bloggar under två års tid, satt upp dem, fixat och donat, skrivit ett par inlägg men tröttnat. Eller nja kanske inte tröttnat men har väl känt att jag inte riktigt vet vilken inriktning och approach jag ska ta. Dessutom handlade hela livet om bloggen till slut, allt jag gjorde var att tänka på hur jag skulle kunna formulera vad jag gjorde i i ord, tanken blev viktigare än handlingen. Men, det finns ett stort men, jag tror jag är redo att försöka igen för jag saknar det. Samtidigt som det kan ta upp tid och tankar är det den bästa terapin. Skriva av sig, lämna tankarna på pränt och gå vidare.

I'll give it a try, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0