Insikter och utsikter


Hade inte tänkt sammanfatta året som gått, hösten har satt sina spår och det är inget jag vill minnas. Men jag kunde inte sova igår låg och funderade på andra saker som hänt under året, man har en tendens att bara minnas det som hänt just här och nu därför känns det kul med bloggen också inför kommande år ser fram emot att om ett år scrolla igenom 2010 och läsa om mitt liv. Bara mitt!

  • Badat nakenbad i jämtländsk sjö
  • Fotat, inte så mycket som jag velat men ändå lite grann
  • London med toppentjejerna och hälsade på K
  • New York och väl där festat en hel natt utan att sova en minut
  • Val D'Isere, ett bra minne med M
  • Åkt hem från Örebro utan nycklar och utan telefon
  • Mannen i mitt liv försvann
  • Träffat världens underbaraste vän
  • "Hittat" en snygg sångare på ett dansgolv
  • Downhill i år igen
  • Åre, Åre, Åre
  • Börjat arbeta på världens roligaste företag
  • Festade in -09 med de finaste flickorna på jorden
  • Träffat spöken, Gabriella i Spanien och Janis Joplin i NY
  • Skaffat mig den vita faran även kallad Chuck Bass
  • Haft en sambo med öroninflammation lite för ofta
  • Ätit stora mängder japanmix till middag och after workat lite för ofta lite för sent
  • Sålt lägenheten med de fina tapeterna
  • Druckit Margaritas med vodka
  • Blivit Macifierad
  • Twittrat som aldrig förr
  • Sjungit Thats whats friends are for i cirkel
  • Hört Det blir inget bröllop på lördag samt Viva Espania ungefär tretusenfemhundraelva gånger
  • Inlett ett förhållande med Marky Mark. Denna svarta dyrgrip med det mjuka skinnet
  • En väldigt god vän flyttade till London, fantastiskt för henne men saknar henne här
  • Varit på första finlandskryssningen ever. Never again!
  • Köpt kamera x2
  • Varit blond, brunett, rödhårig

Det och mycket mycket mer har hänt under 2009, ett bra år trots det tråkiga. Det var insikterna, utsikterna inför 2010 är att det kommer bli ett alldeles strålande år! Utanför fönstret dalar snöflingorna sakta, det är en tindrande sprakande dag. Frosten gnistrar på trädets grenar och dalen går i olika vita skiftningar. Vackert, en bra start på en vacker dag en fin avslutning på ett bra år och en tindrande början på ett nytt!


Ted Gärdestad – Champagnegatan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0