Jag kan vara positiv och negativ


Har ett febrilt hjärnstopp för tillfället. Jag ser orden skymta bakom hörnet men de försvinner i rasande fart så fort jag närmar mig. Jag är glad över att ha fått hem Chuck Bass, fin i mitt sällskap. Blir glad av att ta den gräddvita Chuck till jobbet istället för den panikartade tunnelbanan. Denna vecka är en svår hållasigvakenvecka. Somnar inte på kvällen och är dödstrött på morgonen. Har ställt om maten till något just nu mitt emellan GI och LCHF så är dödstrött på eftermiddagrna på grund av det. Ska bli skönt med helg och hinna ikapp. Måste ha energi för att sova och trötthet för att somna. Måste ha tid för att hinna ikapp och ro för att ta det lugnt. Skjuter på det. Lite till. Helgen blir nog bra.

Nikola Sarcevic – Tro

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0