Avsändare okänd


Varför är du så rädd lilla vän, att släppa mig fri från ditt liv. Jag gör dig ju illa om igen så kan vi inte fortsätta. Släpp nu taget och låt minnena blekna. Blekna bort från allt det där som i början kallades kärlek men nu bara är en tvetydig misär. Vi kan inte vrida tiden tillbaka så med den sorgsnaste blicken säger jag adjö. Vi ses säkert ibland i ett vimmel en kaffe eller två men snälla vännen låt minnena blekna det blir bäst för själens ro och snön kan äntligen smälta till tö. Ta hand om dig dig vackra låt ingen dig trampa på, du är den bästa i alla världar jag önskar det kunde vara vi två.

Monaco – What Do You Want From Me?



Kommentarer
Postat av: Anders Ingvar

Jesus Kristus så vackert skrivet!

2010-04-27 @ 12:32:04
URL: http://rutigclown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0