Akut viral nasopharyngit




Hopknycklade servetter på hög, nässpray substitut för make up, film efter film på tvn. Förkylningstider. Näsan rinner och ögonen tåras. Ynklig. Ynklig. En ledig helg med planer. Inget är påbörjat och inget är slutfört. Hade en kreativ helg framför mig som slutade i ett hav av pappersservetter. De är mina vänner under ytan av fiendeskap. Flytt in i en värld av film och tv. Rest runt jorden levt så många öden sett så många personer. En värld av möjligheter. I Paris följde jag en dödssjuk, i England lärde jag mig poesi och i USA funderade jag över existentiella problem. Däremellan drack jag te på NonSolo.



Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Hej hej, haft en bra helg? Vad har du gjort? :) hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 00:32:25
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0