Non Solo. Solo


Tar en kaffe och läser dagens tidning på Non Solo. Solo. I ett hörn med myllret i öronen och helgspatserande människor i vinterkylan. utanför fönstret Mörkret sänker sig över taken i takt med att skummet på latten lättar. Stearinljusen gör gott för själen. Trivs bra i mitt eget umgänge  med det senaste dygnets nyheter som enda sällskap.

Skidåkning på förmiddagen. Lova och Klara är mina små idoler, söta som få. Efter all boost av frisk luft gjorde sig tröttheten påmind och en halvtimme i sängen framför tvn gjorde gott. Ju lugnare tempo jag lever mitt liv desto tröttare blir jag. Drar slutsatsen är det är ett gott tecken och att det är rätt riktning.

Åter till rubriker, kolumner och brödtext.

Jars Of Clay – Waiting For The World To Fall (Narnia Album Version)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0