1000 paket rikare


Hetsdricker vin, lyssnar på Bob Marley och spenderar en månadslön i nån värdelös webbshop på värdelösa prylar som ingen vill ha. 1000 köp ska jag göra. 1000 värdelösa köp. 1000 småsaker ska jag köpa. Det fulaste jag kan hitta. 1000 likadana köp. I brevlådan kommer det 1000 avier för att hämta minst lika många små paket. I ångorna av bakfyllan ska jag gå till postkontoret med alla mina avier, hämta ut varje paket ett och ett. Öppna dem på postkontoret och säga, åh nej fel färg, oj varför köpte jag de här. Efter att ha öppnat 500 paket ska jag lugnt stillsamt och lite förvirrat säga men oj alla är ju likadana de här vill jag inte ha. Be att få nytt inslag till alla paket för att sedan paketera om 1000 paket. Skriva adress på varje och be dem posta alla på nytt.

Det är tisdag idag.

Bob Marley & The Wailers – Mellow Mood (Remastered)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0