Vår i luften. Med eller utan energi?


Hittar inte den där lilla uns av energi jag så väl skulle behöva nu. Tiden passerar för fort. Har egentligen för mycket att göra, dagarna går i ett. Piggare av att träna men tiden försvinner. Allt handlar om att ta sig från en plats till en annan och däremellan dåligt samvete för sig själv att aldrig hinna med. Blir kontoret i helgen, måste få saker gjorda. Testar solarium, behöver energi. Sluta planera minutiöst och ta det som det kommer. Härlig helg framför mig men mycket bokat. Den inre stressen börjar göra sig hörd men det är bara jag som kan påverka det. Tackade nej till en resa igår. Trist men välbehövligt. My Calendar stämmer bättre än någonsin. Måndag blir det förändring. Energi gör dig hörd, jag ger dig utrymme, kom tillbaka!

På väg till luften kom energin farande. Solen skiner och det känns som vår i luften!

Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0