Albert, Jack och Pii





Åt en myslunch med Pii på Albert & Jack's. Skulle vilja bo där, kan jag bo där? Det är så fint med massa fina saker. Skulle kanske bli lite exponerat men det gör inget. När kan jag flytta in?

Vi avhandlade många intressanta saker såsom planer inför veckan, mål med livet och så denna särskrivning. Det är något med särskrivning som får mig att å lite lätt dåligt. Vet inte vad det är men det framkallar allergireaktioner och jag blir arg. Snälla rara söta männiksor SLUTA särskriva!

Nu ska jag försöka komma ur matkoman och fortsätta med allt jag har att göra under eftermiddagen. I lurarna är playlisten jag fick imorse. Den är toppen och passar min sinnesstämning till 100% idag.

Några axplock från listan så långt jag kommit hittills:

Band of Horses – The Funeral
Ed Harcourt – Apple Of My Eye
Crystal Castles – Vanished



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0