Det var det det



28 år



Då var födelsedagen över. Lägenheten är fixad. Krypit upp i soffan med en kopp te har på mig en alldeles för stor skjorta som tillhörde en person från en tid long gone, eller nej det är det inte men det är inte den här tiden i alla fall. Det blev en trevlig middag igår, skulle bara vara Pii och jag som skulle spela spel och softa lite eftersom kalajset är nästa helg men blev några stycken och det blev inte jättelugnt men det var jättetrevligt, jag är glad att jag har mina vänner, de är världens bästa. Framförallt är jag glad att jag har Pii som börjar känna mig utan och innan. En person som kan hejda mig ibland när livet rusar på lite för fort. Så till dig darling, du betyder så mycket! Det gör givetvis ni andra också men hon finns där every day, 24/7 eller som sötaste Justine hade en teori om 31.

AW på Grappa var en trevlig omväxling till det hysteriska Anglais och Stureplan.. Dessutom fantastiskt skönt att vara nära hemma nu när det är istid. Funderar på när man börjar möta Mammutar på gatan (tydligen ska de dock ha lev väldigt många fler år bland elefanter i Afrika och en bråkdel under istiden. Uthärdliga djur det där)

Det dök upp en person igår (kanske läser det här kanske inte) som var väldigt kul att träffa. Trevligt med lite mänsklighet bakom de där 140 tecknen. Intressant hur man kan bilda sig en uppfattning baserat på 140 tecken lite now and then.

Fick fina presenter av damerna. Kommer väl till pass i dessa tider I hope. Hur var det nu, 10 ggr på 4 år. Jo det ska nog gå bra. Fick en annan present också men den kan vi ta mer om en annan gång. Eller så gör vi inte det.

Dags för dusch sen ta bilen ner till centralen och hämta mommy och sister. De kommer upp över dagen, mysigt!

Och jag gillar att vara 28, känns som en bra ålder. 27 är lite mittemellan men 28 det är bra. Det blir ett bra år helt enkelt! Ska ta det lite lugnt bara.. Tänkte försöka börja ikväll, lite tvättstuga och film. Får se hur det går.

Gårdagen till ära så blir det en födelsedagslåt. Kanske den märkligaste.

Weird Al Yankovic – Happy Birthday



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0