Fredag (s) mys?


Påmind om gårdagens träning, varenda muskel stretar emot när jag rör på mig. Lägger mig ner. Tar en stund och låter kroppen vakna. Huvudet börjar koppla ihop ett och ett. Reflekterar över den gångna veckan. Inser hur snabbt en vecka passerar. Det händer mycket nu, mycket och ingenting. I höstas var det mycket förändringar i livet så är det inte nu snarare börjar de pusselbitar som inte redan hittat sina kantspelare falla på plats. Nu händer mycket men små saker hela tiden. Den här veckan har jag kommit igång ordentligt med träningen, träffat en person jag inte träffat på flera år, umgåtts med trevliga vänner, ätit middag och druckit vin i bra människors sällskap, ansiktsbehandling, haft en hektisk vecka på jobbet. Och det är än så länge bara fredag. Behöver lite tid att reflektera. Helgen blir lugn och ska ta mig tid till just detta. Livet tappas inte bort. Trivs!

Dubstar – Stars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0