Stumbling, Flippin, Fumbling, Slippin


Kan inte riktigt utröna om det är jag som är alldeles utomordentligt klantig eller om jag helt enkelt bara är otursförföljd. Klockan är halv sex och hittills har jag denna dag lyckats:

- Hälla tevatten i en mugg som sprack
- Haft en vas i golvet
- Tappat en flaska full med sköljmedel på tån
- Fått bredband installerat men har tydligen ett trasigt modem
- Haft sönder ett lakan (ja men det var i tvättmsakinen)
- Glömt bort tre viktiga saker

Är frotfarande vid gott mod men det börjar bli svårt att hålla det uppe. Vet knappt om jag vågar ta mig iväg på Body Combat idag, riskerar att stäcka mig, snubbla, trampa någon på tårna, slå mig själv i ansiktet, komma för sent, halka på vägen, bli sjuk, svimma. Men jag tänker utmana ödet.

Giv mig styrka!

Bob Luman – Bad Bad Day




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0