GRATTIS TILL VÄRDLENS BÄSTA JAG!


Egoboost egoboost egobooooooooooost

Är så glad över alla fina människor som finns i mitt liv! Mysfrukost med Pii på Saturnus sen härlig dag på jobbt och snart AW och sen middag. Myselimys! Och blir glad över alla fina grattishälsningar på Facebook, det är en glad känsla, kunde inte ha kommit i bättre tid.

Trots allt detta känner jag mig rätt låg idag. Eller nej det gör jag inte jag blev det nu, lyssnade på en låt som en person hade lagt upp och blev påmind om massa saker. Om allt jag hade och inte längre har och allt som jag kommer få en dag men som inte finns här nu. Tålamod är min sämsta egenskap av alla dåliga egenskaper jag har så är den allra allra värst. Totalt obefintligt faktiskt. Skärpning!

Så nu ska jag släpa lite kartoner, jobba klart och sen dra ner på Grappa och after worka lite. Sen middag! Det blir en bra kväll. Dags att byta musik helt enkelt!

Sophia George – Girlie Girlie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0