Texten, vilken text?


Eftersom att jag nitiskt lyssnar på varenda låttext till musik och gärna kollar upp texten så förväntar jag mig att alla gör det. Detta leder ofta till total övertolkning av situationer och en otrolig press när jag själv ska dela med mig av musik hur den personen/personerna ska tolka det jag delar med mig av. Just nu är jag till exempel helt övertygad om att en person är olyckligt kär för det är mycket lugn ganska melankolisk musik. Det kan ju faktiskt vara så att jag är helt ute och cyklar och att den här personen helt enkelt gillar denna slags musik. Alla behöver ju inte vara som jag och lida av total personlighetsklyvning och fara och flacka mellan alla ytterligheter på denna jord. Inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0