What a day!!!


Detta är nog i särklass den jobbigaste dagen på väldigt väldigt länge. Började med att jag inte kunde sova, har vänt helt på dygnet och druckit några kaffe för mycket igår. Dessutom drömde jag om M hela natten vilket i sig är sjukt eftersom jag inte gjort det tidigare. Aja vaknade och var naturligtvis inte på topphumör från början. M kom och lämnade bilen (naturligtvis skitsnygg med skibumskägget lagom till den kommande  Åreresan han ska på med grabbarna) och allt fullkomligt sket sig från början trött och känslig var jag och tårarna bara kom. Det i kombination med all besvikelse, påfrestningar som varit och flytten så blev det för mycket. Blev inte bättre av 7 timmars konkande och städande. Skickade iväg ett kanske inte så genomtänkt SMS men som faktiskt var tvunget att sägas och därifrån gick det bara utför. Status nu är blä men det är nog bra att det kommer.

Hemma i lägenheten är det grejjer överallt blir tokig, kan någon bara komma och bära ner dessa kartonger i källaren?! Jag orkar inte mer! Tog hur som helst en lång dusch kände att jag behövde komma ifrån stadiet en våt fläck på golvet och få detta till en trevlig kväll i alla fall. Duschen gjorde susen och nu sitter jag i soffan med datorn i knät och har alldeles för bråttom. Ikväll blir det middag med bästa bästa Pii på Judit & Bertil. Ett glas rött och en härlig vän kommer göra susen! Ska snabba mig nu så jag kommer dit fort. Ska bara passera väggen av 20 minusgrader till och från bussen men sen så!

Nu blir det ingen låt det blir bara texten. Låten är inte så passande men texten kändes så klockren när den kom på radion i bilen.

You're burning out of my head
And in my brain its going wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0