Temat går som en röd tråd i allt man gör


(Ja, ja)


All galen skit jag gjorde i kväll,
skulle vara de bästa minnena
Jag vill bara låta det gå för natten,
Det skulle vara den bästa terapin för mig. (X2)

Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.

(Ja, ja)

All galen skit jag gjorde i kväll,
skulle vara de bästa minnena
Jag vill bara låta det gå för natten,
Det skulle vara den bästa terapin för mig (x2)

Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.

Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.
Det är sent men jag bryr mig inte.

Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.
Hej hej, Yeah Yeah.

David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0